reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Jana Budinska

Jana Budinska

Bloger 
  • Počet článkov:  5
  •  | 
  • Páči sa:  0x

akákoľvek forma prejavu je v skutočnosti ibahľadanie dokonalého vzťahu k sebe samej Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

reklama

Súkromné

Tatranci...alebo ako (by) som pomohla turizmu

Jana Budinska

Tatranci...alebo ako (by) som pomohla turizmu

Nepoznám krajinu na svete, ktorá by sa nebila o turistov. Každá krajina, viac či menej,  investuje do propagácie, marketingu a snaží sa získať peniaze z tak málo investične náročnej oblasti  - cestovného ruchu.

  • 26. sep 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 91x
  • 0
Ako som sa (nena)učila telefonovať....

Jana Budinska

Ako som sa (nena)učila telefonovať....

Žijem v dobe fenomenálneho technického pokroku, keď jednou malou krabičkou ovládate svoj život a aj životy iných. Veď si len predstavte čo všetko dnes dokáže škatuľka s hmotnosťou 85gramov!!!!

  • 26. sep 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 109x
  • 0
Škola volá....

Jana Budinska

Škola volá....

Dnes dávajú do školy deti moji známi a spolužiaci. A školu si dobre vyberajú. Chcú poznať učiteľku osobne, chcú vedieť osnovy, aké jazyky, kedy a v akom rozsahu sa ich začnú decká učiť, chcú vedieť aké má škola výsledky, ako uspejú decká na príjmačkách na stredné školy, chcú vedieť aké iné aktivity škola ponúka. Chápem a teší ma zodpovednosť mladých rodičov, je dôležité vedieť komu zverujete svoje ratolesti a s akým výsledkom môžete rátať.

  • 23. sep 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 104x
  • 0
reklama
SkryťZatvoriť reklamu