reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Jana Budinska

Jana Budinska

Bloger 
  • Počet článkov:  5
  •  | 
  • Páči sa:  0x

akákoľvek forma prejavu je v skutočnosti ibahľadanie dokonalého vzťahu k sebe samej Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

reklama

Nezaradené

GEOCACHING

Jana Budinska

GEOCACHING

Srdečne blahoželáme! Našiel si to! A prečo to tu leží? Čo tu do čerta robí táto schránka so všetkými tými drobnosťami vo vnútri? Schránka je časť jednej “svetovej”hry, ktorú hrajú uživatelia GPS (Global Positioning System). Hra tvorí mnoho pokladov, ktoré niekto schoval, a potom to zverejnil na internete s presným popisom zemepisných súradníc, aby ostatní uživatelia GPS mali čo hľadať.

  • 21. okt 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
Som vzorný zákazník

Jana Budinska

Som vzorný zákazník

(Ne) čakala som niekoho špeciálneho, iba milého, usmievavého čašníka, ktorý ma „pozdraví“, slušne privíta v „práve ich podniku“ , „dovolí si“ mi ponúknuť menu a prípadne ma „upozorní na špecialitu“ kuchyne.

  • 23. sep 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
reklama
SkryťZatvoriť reklamu